Hubnoucí jídelníček

Máte někdo univerzální hubnoucí jídelníček. Potřebuji něco pro začátek tak abych si to později mohla upravit podle toho jestli budu hubnout nebo ne.

Martina

Odpovědi ostatních uživatelů

  1. Kamila odpovídá:

    ahoj nehledej v tom složitosti
    snídaně
    1. celozrnné pečivo s lučinou a neslazená káva bez mléka nebo čaj
    2. bílý jogurt a jablko
    svačina
    1. jogurtový nápoj nebo ovoce
    2. celozrnné pečivo kousek zeleniny
    oběd
    1. kuřecí prso (nesmažit na oleji) rýže nebo brambory
    2. losos (ne pangas atd.) zelenina nebo rýže
    svačina
    1. dej si to co si neměla ke svačině dopoledne
    večeře
    1. zelenina s trochou sýra
    2. nějaké maso opět dietně připravené plus příloha

    postupně si upravuj množství nikdy by jsi po jídle neměla být přecpaná ale zase nesmíš mít pořád hlad

    jídelníček si uprav jak se ti bude dařit hubnout v podstatě můžeš zařadit cokoliv dietní a hlavně se snaž aby jsi měla stravu vyváženou

    a hlavně hodně pij čistou vodu bez příchutí a bublinek

  2. Lenka odpovídá:

    Ahoj a díky. Za měsíc mám 5 kilo dole 🙂 šlo to docela dobře přestože jsem měla občas hlad ale to se musí překonat. Doufám že ještě tak 4 kila shodím.

  3. Pavla odpovídá:

    Já to mám hodně na ovoci. Snídám většinou pečivo a do oběda jen ovoce a když nemám hlad tak nejím nic. Většinou to stejně nestíhám. Oběd mám v práci takže tam si musím dát co je. Odpoledne a večer jím už jen ovoce.Po dvou měsících mám 8 kilo dole a váhu si pořád držím 🙂

Přidat odpověď

Podobné dotazy